Wat kan je doen tegen vreemde inlogpogin hotmail vanuit het buitenland.?

Ik merk dat er meerdere keren per dag wordt gepoogd om in te loggen in mijn hotmail vanuit het buitenland (VS, Duitsland, Vietnam en Rusland). Tot nu toe zijn alle pogingen mislukt. Mijn wachtwoord is sterk en lang. Moet ik mij zorgen maken? Is het mogelijk om mijn account toegang vanuit het buitenland te blokkeren om ervan af te zijn?

een week geleden
redhouse
een week geleden
Het kan ook iemand zijn uit Nederland, met een VPN.
BonBonvanJohn
een week geleden
tweestapsverificatie aanzetten
erotisi
een week geleden
Hoe weet je dat er pogingen zijn gedaan?

Geef als eerste antwoord